ست کردن قاب گوشی پوست حیوان با کیف و کفش و کیف پول

یکی دیگر از مزایای قاب گوشی چرمی داشتن ویژگی ست کردن با کیف و کفش و کیف پول ها دستی است. صنعت های بزرگ مد لباس همیشه به ست کردن لباس ها شخصی افراد بسیار اهمیت میدهند. اگر هم صادقانه بخواهیم بگوییم یکدست کردن لباس ها با کاور های دیوایس های هوشمند برای همه ما لذت بخش است. حال برای کاور های چرمی کمی شرایط متفاوت تر است زیر میتوان با طرح چرم مشابه آن یک کیف پول، کفش و حتی یک کیف اداری و دستی را تهیه کرد که میتواند از اصلی ترین فواید کاور موبایل چرمی باشد.

روز به روز تازه تر شدن از مزایای قاب گوشی چرمی

تازگی همیشگی از مزایای قاب گوشی چرمی
تازگی همیشگی کیس های چرمی

از نظر قابدار مهمترین فایده گارد های پوست حیوانی یا چرمی روز به روز تازه تر شدن آن است. شاید این موضوع برای شما جالب باشد که چرم یک خاصیت دارد که در طول زمان تغییر شکل میدهد که روز به روز زیبا تر و طبیعی تر میشود. حال اگر کیس محافظ گوشی شما از جنس چرم طبیعی باشد از این مزیت قاب گوشی چرمی بهره خواهید برد اما اگر از جنس های صنعتی باشد لازم نیس نگران شوید، چون با یک واکس بی رنگ میتوانید این موضوع را برای چرم های مصنوعی بر قرار کنید.

اسم خود را روی کاور چرم با سوزاندن حک کنید

حک کردن اسم با سوزاندن بر روی کاور چرمی
چاپ روی چرم گارد گوشی

جدیدا یک کار جدید مد شده است که اسم و طرح دلخواه خود را میتوانید با دستگاه های لیزر بر روی چرم حک کنید که با عملیات سوزاندن توسط لیزر اتفاق میفتد. خب این هم میتواند یکی از مزایای جالب قاب گوشی پوست حیوانی باشد که تقریبا بوی تازه ای در بازار لوازم جانبی گوشی میدهد. البته قابل ذکر است که این موضوع فقط مربوط به چرم هایی از نوع کاملا طبیعی است و روی نوع صنعتی آن این کار قابل اجرا نیست. مشاهده قیمت قاب موبایل

منبع: قابدار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...